کلاس تمبک در غرب تهران

کلاس تمبک در غرب تهران

آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان، تخصصی ترین مرجع برگزاری کلاس آموزش تمبک در غرب تهران است. کلاس های تمبک برای سنین مختلف، با روش های گوناگون تدریس می شود. مدرسین آموزش تمبک در آموزشگاه، از مدرسین با سابقه و دارای تحصیلات آکادمیک موسیقی هستند. اساتیدی که هریک در زمینه کاری و آموزشی خود از بهترین ااتید این زمینه به شمار می روند. این اساتید عبارتند از:
1. استاد ارسلان خواجه میری؛ مدرس کلیه سازهای کوبه ای از جمله تمبک، دف، کاخن، هنگ درام، داربوکا، بندیر و …
2. ستاد الهام میرزایی؛ مدرس سازهای تمبک و سنتور و موسیقی کودک
در ادامهُ با مراحل کلاس های آموزش تمبک و اساتید آن آشنا می شوید. در صورتی که در این زمینه سوالی دارید، با ما تماس بگیرید.

کلاس تمبک در غرب تهران

مراحل کلاس تمبک در غرب تهران

مشاوره با استاد تمبک در غرب تهران

مشاوره با استاد، پیش از ثبت نام و به منظور آشنایی با استاد، آموزشگاه، روش آموزشی استاد و اطمینان از ساز انتخاب شده برگزار می شود. مشاوره با استاد کاملا رایگان است و توصیه می کنیم قبل از ثبت نام در کلاس آموزش تمبک در غرب تهران، حتما با استاد مشاوره کنید.

کلاس تئوری تمبک در غرب تهران

کلاس تئوری تمبک به منظور اطمینان بیشتر از ساز انتخاب شده، سنجش علاقمندی به تمبک و آشنای اولیه با اصول نت نگاری و نوازندگی تمبک انجام می شود. به عبارت دیگر، هنرجو قبل از خرید ساز، حدود 5 جلسه کلاس آموزش های اولیه را می گذراند.

خرید ساز تمبک در غرب تهران

در این مرحله، استاد و کارشناسان آموزشگاه مشاوره رایگان خرید ساز را برای هنرجو ارائه می دهند و هنرجو را برای خریدن بهترین ساز با توجه به بودجه هنرحو و نیاز های او راهنمایی می کنند. در صورت تمایل هنرجو، ساز توسط آموزشگاه خریداری می شود.

کلاس عملی تمبک در غرب تهران

در انتخا، کلاس عملی آموزش تمبک در غرب تهران آغاز می شود. در این کلاس، با توجه به متد آموزشی که استاد برای هنرجو در نظر گرفته است، کتاب های آموزشی در اختیار هنرجو قرار گرفته و سپس آموزش مرجله به مرجله تمبک آغاز می شود.

اینستاگرام آموزشگاه

شامل ویدئوهای اجرای اساتید و هنرجویان و همچنین ویدئوهای آموزشی و معرفی دوره های آموزشی آموزشگاه

ارتباط با ما

شامل شماره های تماس آموزشگاه، آدرس و لوکیشن آموزشگاه وصفحات آموزشگاه در شبکه های اجتماعی

دوره های آموزشی

سایر دوره های آموزشی آموزشگاه از جمله آموزش سازهای ایرانی و جهانی و تئوری موسیقی و آواز و ...

کلاس تمبک در غرب تهران

روش های کلاس آموزش تمبک در غرب تهران

آموزش به کودکان

کلاس آموزش تمبک در غرب تهران  برای کودکان، از طریق کتاب لطف تمبک است. این کتاب هم توسط استاد الهام میرزایی (مدرس موسیقی کودک، سنتور و تمبک) و هم توسط استاد ارسلان خواجه میری (مدرس کلیه سازهای کوبه ای) آموزش داده می شود.

در این کتاب، تکنیک های اجرایی ساز تمبک و همچنین نت ها و علائم موسیقی، با روش هایی جذاب از جمله شعر و بازی و ترانه و نقاشی و … به کودکان آموزش داده شده است. تجربه نشان داده است کودکانی که با این روش آموزش می بینند، معمولا به شدت به ساز تمبک و به کلاس آموزشی تمبک علاقمند می شوند.

آموزش به بزرگسالان

کلاس آموزش تمبک در غرب تهران  برای بزرگسالان، متدهای گوناگونی دارد. این متدها را می توان در دو دسته اصلی دسته بندی کرد. 
1. روش هایی مبتنی بر نت خوانی تک خط: در این روش ها، نت نویسی و نت خوانی روی یک خط انجام می شود و توضیح اینکه کدام قسمت از تمبک (تم- بک- میانی) باید اجرا شود، از طریق علائمی در بالای نت ها تعیین می گردد.
2. روش هایی مبتنی بر نت خوانی سه خط: در این متدها، از سه خط افقی موازی برای نت نویسی ساز تمبک استفاده می شود که هر خط، نشانگر بخشی از تمبک است.

کلاس آموزش تنبک در غرب تهران

سایر کلاس های سازهای کوبه ای در غرب تهران

Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019

کاخن

DrumCreated with Sketch.

درام

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس تلفنی