بهترین آموزشگاه موسیقی تهران

بهترین آموزشگاه موسیقی تهران

بهترین آموزشگاه موسیقی تهران

آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان سالهاست که در نزد دوستداران هنر موسیقی، به عنوان بهترین آموزشگاه موسیقی تهران شناخته می شود. چرا که کلیه خدمات این آموزشگاه با بالاترین استانداردهای روز دنیا و توسط برترین اساتید موسیقی کشور صورت می گیرد. در ادامه، توضیحاتی درباره چگونگی ارائه خدمات آموزشگاه و استانداردهای لازم برای این خدمات آورده شده است. اگر قصد ارید خود یا فرزندتان را در یک آموزشگاه موسیقی معتبر ثبت نام کنید، با اطمینان می توانید از آموزشگاه موسیقی استاد نادریان بهره جویید.

همکاری با از بهترین اساتید موسیقی کشور

بهترین آموزشگاه موسیقی غب تهران

آموزشگاه موسیقی استاد عرفان نادریان، به واسطه اعتبار و شهرتی که میان اساتید موسیقی دارد، محل همکاری و تدریس برترین و بزرگترین اساتید موسیقی کشور است. اساتیدی که هر یک در حوزه آموزشی خود، از سرامدترین و حرفه ای ترین مدرسین و موسیقیدانان کشور به شمار می روند. از اساتید پیشکسوت و قدیمی گرفته تا نخبگان و مدرسین آکادمیک موسیقی. با توجه به اینکه این اساتید همگی توسط مدیریت آموزشگاه یعنی استاد نادریان انتخاب شده اند، هریک دارای بالاترین استانداردها و سطح دانش و هنر و مهارت تدریس هستند. در آموزشگاه، 25 نفر از بهترین اساتید موسیقی تهران و کشور مشغول تدریس هستند که هریک شاگردانی در سطح استادی تربیت کرده اند.

از طرفی کلیه اساتید آموزشگاه موسیقی نادریان، دارای تحصیلات آکادمیک موسیقی در سطح لیسانس، فوق لیسانس یا دکترای موسیقی هستند. این امر آموزشگاه موسیقی استاد نادریان را به بهترین آموزشگاه موسیقی تهران و بلکه کل کشور تبدیل کرده است. برای آشنایی با اساتید و رزومه و فعالیت های حرفه ای آنان، می توانید به صفحه آشنایی با اساتید رجوع فرمایید.

تنها آموزشگاه دارای ارکستر فیلارمونیک هنرجویی در تهران

کنسرت هنرجویی

برنامه ریزی ها و ارائه خدمات آموزشی در آموزشگاه موسیقی استاد نادریان در سالهای اخیر، منجر به تشکیل یک ارکستر کامل فیلارمونیک از هنرجویان آموزشگاه شده است. ارکستری که تنها ارکستر کامل هنرجویی در کشورمان به شمار می رود. هنرجویان برتر آموزشگاه با ورود به ارکستر، شانس بی نظیر تجربه اجرا در یک ارکستر کامل را دارند. شانسی که حتی در آموزشگاه ها و مدارس موسیقی و کنسرواتوراهای بسیاری از شورهای اروپایی نیز کمتر وجود دارد. این ارکستر هرساله در اسفندماه یک کنسرت عمومی برگزار می کند. از این جهت آموزشگاه موسیقی استاد نادریان به عنوان بهترین آموزشگاه موسیقی تهران، این فرصت استثنایی و بی نظیر را در اختیار هنرجویان خود قرار داده است. همچنین اجرا در این ارکستر، برای هنرجویان یک رزومه فوق العاده قوی به شمار می رود. به طوری که بسیاری از هنرجویان صرفا با سرتیفیکیت همین اجرا، اقامت کشورهای دیگر یا اپلای به دانشکده های موسیقی معتبر را اخذ کرده اند.

بهترین آموزشگاه موسیقی تهران از نظر تنوع دوره های آموزشی

فروش کتاب آموزشی موسیقی

آموزشگاه موسیقی استاد نادریان بدون تردید متنوع ترین دوره های آموزشی را در بین آموزشگاه های موسیقی کشور داراست. این دوره ها شامل آموزش کلیه سازهای جهانی، ایرانی، تئوری موسیقی، آهنگسازی، سلفژ، کلاس های آمادگی کنکور موسیقی، هارمونی، کنترپوان، ارکستراسیون و … می باشند. همچنین دوره های موسیقی کودکان با بالاترین استانداردهای روز دنیا در این آموزشگاه برگار می شود. در نتیجه هیچ دوره آموزشی یا ساز موسیقی نیست که شما نتوانید در این آموزشگاه آموزش ببینید. دوره های سازهای جهانی سامل پیانو، گیتار کلاسیک، گیتار پاپ، گیتار فلامنکو، گیتار الکتریک، گیتار آکوستیک، ویولن ایرانی و کلاسیک، کالیمبا، اوکه له له (یوکلله)، هنگ درام، کاخن، ویولنسل، گیتار باس، ملودیکا، پن فلوت و سایر سازهای جهانی می باشد. همچنین دوره های سازهای ایرانی که در آموزشگاه برگزار می شوند عبارتند از تار، سه تار، سنتور، دف، تمبک، داربوکا، کمانچه و سایر سازهای ایرانی است. از این جهت و به دلیل تنوع بالای دوره های آموزشی، این آموزشگاه به عنوان بهترین آموزشگاه موسیقی تهران شهرت یافته است.

استفاده از بهترین امکانات آموزشگاهی موسیقی در تهران

آموزشگاه موسیقی استاد عرفان نادریان، برای برگزاری هرچه بهتر دوره ها و خدمات آموزشی، از بهترین و استانداردترین امکانات و لوازم آموزشی موسیقی بهره می برد. امکاناتی از جمله پیانوی آکوستیک، چندین گیتار حرفه ای در سبک های مختلف (کلاسیک، فلامنکو، الکتریک، آکوستیک و …) و بهترین سازهای موجود در بازار که در اختیار اساتید و هنرجویان قرار گرفته است. همچنین کلیه کلاس ها دارای تهویه مناسب و سیستم گرمایشی و سرمایشی مستقل بوده و کاملا به امکانات آکوستیک صدا مجهز هستند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس تلفنی