تعویض سیم سه تار در تهران

تعویض سیم سه تار در تهران

تعویض سیم سه تار در تهران

آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان به عنوان مرکز تخصصی تعویض سیم سه تار در تهران در کنار شما عزیزان است. جهت تعویض سیم سه تار، از طریق لینک زیر با ما تماس بگیرید یا فرم پایین صفحه را پر کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند. علاوه بر سیم سه تار، تعویض سیم تار و تعمیرات این دو ساز نیز پذیرفته می شود.

تعویض سیم سه تار در آموزشگاه به صورت کاملاً حرفه ای و با سیم های درجه 1 و اورجینال صورت می گیرد. در ادامه، مطالبی را درباره تعویض سیم سه تار و چگونگی کوک و تنظیم ساز برای شما به نگارش در آورده ایم. مطتالب زیر را بخوانید تا با تعویض سیم سه تار آشنا شوید. همچنین درباره چگونگی کوک سه تار در دستگاه های مختلف موسیقی ایرانی توضیحاتی را آورده ایم. با حرفه ای ترین آموزشگاه تعویض سیم سه تار در تهران همراه باشید.

Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019

تخصصی ترین مرکز تعویض سیم تار و سه تار در تهران

آشنایی با سیم های سه تار

بهترین سیم برای سه تار، سیم هایی با آلیاژهای با کیفیت و مقاوم است. همانطور که می دانید، سه تار از دو سیم سفید رنگ با صداهای زیر و دوسیم زرد رنگ با صداهای بم تشکیل شده است. معمولاً سیم های سفیدرنگ از آلیاژ فولاد و با ضخامت حدود 20 میکرون ساخته می شود. سیم های زرد یکی در وسط و دیگری در کنار سیم مشتاق قرار دارد. این سیم ها از آلیاژ برنز و با ضخامت به ترتیب 25 و 35 میکرون ساخته می شود. اولین سیم سه تار سیم سفیدرنگ است که معمولا سیم زیر نامیده می شود. سیم دوم سیم زرد رنگ است که صدای آن از سیم سفید بم تر و از سیم زرد دیگر زیرتر است. در نتیجه به آن سیم زرد زیر گفته می شود. سیم سوم که توسط مشتاق علیشاه به سه تار اضافه شده را سیم مشتاق می گویند. این سیم معمولاً نقش واخوان دارد و هم کوک با سیم اول است. سیم چهارم را سیم زرد بم گویند که معمولاً بم ترین سیم ساز است. جهت تعویض سیم سه تار در تهران، با ما تماس بگیرید.

تعویض حرفه ای سیم سه تار

اما کمی از اهمیت تعویض صحیح و اصولی تار و سه تار صحبت کنیم. درواقع علاوه بر جنس سیم، دومین عامل مهم در تعیین کیفیت صدای سیم، نحوه تعویض سیم سه تار است. تا جاییکه اگر یک سیم مرغوب را به شکلی نادرست روی سه تار ببندیم، صدایی بی کیفیت و خفه تولید می شود. برای تعویض سیم سه تار به موارد زیادی باید توجه داشت. از جمله تاب دادن صحیح سیم به سیم گیر، گره صحیح سیم در گوشی، سیار درست و به جا در شیطانک و خرک و … . در نتیجه توصیه می کنیم تعویض سیم سه تار خود را حتما به افراد مجرب و ماهر در این زمینه بسپارید. آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان، با همکاری با برترین کارشناسان ساز سه تار، به عنوان برترین موسسه تعویض سیم سه تار در تهران شناخته می شود. چرا که اولا با استفاده از سیم های بسیار با کیفیت و اورجینال این کار انجام می شود. ثانیا مجرب ترین و زبردست ترین اساتید این حوزه اقدام به تعویض سیم تار و سه تار می کنند. از جمله استاد رامین شاهین کار، مدرس تار و سه تار آموزشگاه.

فرم درخواست تعویض سیم سه تار در تهران

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس تلفنی