کلاس موسیقی کودکان غرب تهران

موسیقی کودکان غرب تهران

آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان، برگزار کننده تخصصی ترین کلاس موسیقی کودکان در غرب تهران است.

ثبت نام موسیقی کودکان غرب تهران

از طریق این لینک، می توانید در کلاس های آموزش موسیقی کودکان غرب تهران ثبت نام کنید.

مشاوره با استاد

مشاوره رایگان با استاد کلاس موسیقی کودکان جهت آشنایی هرچه بیشتر با استاد و روش آموزشی.

تماس با ما

از طریق لینک بالا، به شماره های تماس، نشانی و شبکه های اجتماعی ما دسترسی خواهید داشت.

موسیقی کودکان در غرب تهران

دوره آموزش موسیقی کودک، به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی (به انتخاب شما) برگزار می شود. این کلاس ها با به روز ترین متد آموزشی جهان و با تمرکز بر ناخودآگاه کودکان برگزار می شود. به طوری که کودکان پس از پایان دوره، از نظر درک موسیقی و گوش موسیقی تقویت شده و آموزش دیده اند. این آموزش ها از طریق بازی و موسیقی، آواز با پیانو، بلز نوازی، تمبک نوازی و سنتور نوازی انجام میشود.

برای مشاهده تقویم آموزشی آموزشگاه، به صفحه کلاس های آموزشی مراجعه فرمایید.

آموزش موسیقی کودکان از طریق تمبک سنتور پیانو بلز

تخصصی ترین کلاس موسیقی کودکان در غرب تهران

دوره آموزش موسیقی کودک در آموزشگاه، تخصصی ترین کلاس آموزش موسیقی کودکان در غرب تهران است. در ادامه، دلیل این موضوع را باهم بررسی می کنیم.

مدرس موسیقی کودکان غرب تهران: استاد الهام میرزایی

 مدرس کلاس موسیقی کودکان غرب تهران، استاد الهام میرزایی هستند. ایشان فارغ التحصیل لیسانس موسیقی از دانشگاه هستند. استاد میرزایی علاوه بر تسلط به آموزش موسیقی کودکان، به سازهای تمبک، سنتور و پیانو نیز تسلط دارند. برای آشنایی با رزومه و فعالیت های استاد، روی نام ایشان کلیک کنید.منظور از مهارتهای ترکیبی در آموزش موسیقی کودکان در غرب تهران، آموزش همزمان ریتم (به وسیله تمبک)، ملودی (به وسیله بلز)، ترکیب هارمونی و ملودی (به وسیله آواز و پیانو) و رنگ شناسی نت ها (به وسیله سنتور) است.

آموزش موسیقی کودک در جنت آباد

به روز ترین متد آموزش موسیقی کودکان در غرب تهران

روش های متنوعی برای آموزش موسیقی کودکان وجود دارد. این روش ها عموماً بر پایه روانشناسی کودک تدوین شده اند. اما هرروزه روش های نوین تری با کارایی های بالاتر برای کلاس موسیقی کودکان توسط دانشمندان غرب و شرق ارائه می شود. با توجه به حساسیت بالای موضوع موسیقی کودک، ما در آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان، همواره از به روز ترین متد ها برای این کلاس ها استفاده می کنیم. متدهایی برپایه مهارتهای ترکیبی (Combined Skills)، زبان مادری (Vernacular)، آموزش ناخودآگاهی (Education based on the subconscious) و بازی و موسیقی.
منظور از مهارتهای ترکیبی در آموزش موسیقی کودکان در غرب تهران، آموزش همزمان ریتم (به وسیله تمبک)، ملودی (به وسیله بلز)، ترکیب هارمونی و ملودی (به وسیله آواز و پیانو) و رنگ شناسی نت ها (به وسیله سنتور) است.

بهترین استاد موسیقی کودکان غرب تهران

با توجه به آنچه تا اینجا گفتیم، آموزش موسیقی کودکان، نیازمند مهارتهای آموزشی وتوانایی هایی هنری در کنار آشنایی با روانشناسی کودکان است. در نتیجه، مدرس کلاس موسیقی کودکان، باید دارای مهارتهایی از این قبیل باشد. مدرس موسیقی کودک در آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان، استاد الهام میرزایی، لیسانس موسیقی هستند. ایشان علاوه بر آشنایی با به روز ترین متدهای آموزش موسیقی کودکان، به سازهای تمبک، سنتور و پیانو نیز تسلط دارند. علاوه بر آن، داشتن صبر و حوصله و در نهایت عشق به آموزش به کودکان، از ویژگی های استاد الهام میرزایی، مدرس موسیقی کودکان در غرب تهران است.

موسیقی کودک غرب تهران

بخش های کلاس موسیقی کودکان غرب تهران

آموزش موسیقی به کودکان در آموزشگاه، از بخش ها و قسمت های مختلفی تشکیل شده است. بخشی از آموزش، از طریق ساز تمبک و برای شناخت ریتم صورت میگیرد. منظور از ریتم، ارزش زمانی نت ها و توالی آن ها است. بخش دیگر، مربوط به بازی و موسیقی است. در این روش، موسیقی را به شکل بازی و همراهی آن با یادگیری موسیقی می آموزند.

مثلاً با داستان هایی که در آن نت ها به صورت شخصیت های آن داستان به ایفای نقش می پردازند. بخش دیگر آموزش موسیقی به کودکان در غرب تهران، شناخت رنگ صوتی نت ها است. برای این منظور، از ساز سنتور استفاده می شود. استاد با تسلط بالایی که روی این ساز دارند، به اجرا آن برای کودکان می پردازند. از این طریق، مبحث رنگ نت ها به آن ها آموزش داده می شود. در نهایت، بخش مربوط به ساز موسیقی کودکان است که از طریق ساز بلز صورت می گیرد. این ساز به دلیل اینکه هر نت را با یک رنگ نشان داده است، برای کودکان آسان و دلنشین است.

سایر دوره های آموزشی غرب تهران

پیانو

تخصصی ترین کلاس آموزش پیانو در غرب تهران

سه تار

کلاس سه تار در غرب تهران با شیوه استاد ذوالفنون

تمبک

تخصصی ترین کلاس آموزش تمبک در غرب تهران

گیتار

کلاس گیتار پاپ، کلاسیک و فلامنکو در غرب تهران

تار

کلاس آموزش تار در غرب تهران با شیوه استاد ذوالفنون

دف

کلاس آموزش دف در غرب تهران با روش مبتنی بر نت

گیتار الکتریک

کلاس گیتار الکتریک در غرب تهران با متد ریتم - لید

سنتور

کلاس آموزش ساز سنتور در غرب تهران با شیوه استاد پایور

هنگ درام

کلاس آموزش هنگ درام غرب تهران با روش مبتنی بر نت

ویولن

تخصصی ترین کلاس آموزش ویولن در غرب تهران

قانون

کلاس آموزش ساز قانون در سبک ها و روش های مختلف

تئوری موسیقی

کلاس آموزش تئوری موسیقی، هارمونی و ارکستراسیون

موسیقی کودکان غرب تهران

آموزش موسیقی کودک با روش مهارت ترکیبی

آهنگسازی

کلاس آهنگسازی در همه سبک ها و تنظیم با نرم افزار

خوانندگی

کلاس سلفژ و آواز در سبک پاپ، کلاسیک و سنتی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس تلفنی