کلاس سنتور در صادقیه

کلاس سنتور در صادقیه

کلاس سنتور در صادقیه

آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان مرجع تخصصی آموزش سنتور در غرب تهران به شمار می رود. این آموزشگاه با بهره گیری از برترین اساتید ساز سنتور، کلاس های آموزش این ساز را در بالاترین سطح برگزار می کند. ساز سنتور سازی با اصالتی ایرانی و ریشه دار به شمار می رود. این ساز طرفداران ویژه خود را دارد. از این رو چگونگی آموزش این ساز از اهمیت بالایی برخوردار است. روش اصولی و مبتنی بر نت به هنرجو کمک می کند تا این ساز را به شکل قدم به قدم و صحیح آموزش ببیند. آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان مرکز تخصصی برگزاری کلاس سنتور در صادقیه است. این آموزشگاه با دو شعبه فعال در اشرفی اصفهانی و جنت آباد فعالیت می کند.

کلاس آموزش سنتور از مبتدی تا حرفه ای

آموزشگاه سنتور در صادقیه

سنتور دارای 72 سیم در ردیف های 4 تایی است. هر ردیف 4 تایی دارای کوک یکسان است و سنتور یک ساز دیاتونیک به شمار می رود. این ساز با مضراب به صدا در می آید. هنرجویان در ابتداری کار باید چگونگی استفاده صحیح از مضراب را یاد بگیرند و سگس به آهستگی ملودی ها و تمرینات اولیه را فرا بگیرند. با تمرین مستمر و ادامه دار، به آرامی از سطح مبتندی به سطح پیشرفته می رسید و می توانید ملودی های زیبا را به آسانی بنوازید. آموزشگاه موسیقی نادریان به عنوان تخصصی ترین کلاس آموزش سنتور در صادقیه، این امکان را برای هنرجویان در همه سطوح فراهم آورده است. حتی اگر سالهاست که مشغول یادگیری ساز سنتور هستید اما میخواهید به پیشرفت بیشتر دست پیدا کنید، می توانید از کلاس های سنتور آموزشگاه بهره مند شوید.

کلاس سنتور در صادقیه و جنت آباد

آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان با دو شعبه فعال در جنت آباد و اشرفی اصفهانی (صادقیه) فعالیت می کند. کلاس های سنتور در هر دو شعبه با کیفیت یکسان و استانداردهای بالا برگزار می شود. در ادامه اطلاعات این دو شعبه را آورده ایم.

شعبه صادقیه (اشرفی)

آدرس: اشرفی اصفهانی، پایین تر از مرزداران، پایینتر از برج نگین رضا، ساختمان شماره 15، واحد 2

تلفن:

44003454
44007226
44069126

شعبه جنت آباد

آدرس: جنت آباد جنوبی، نرسیده به کاشانی، روبروی تره بار، نبش دوم غربی، پلاک 48 طبقه چهارم

تلفن:

44053778
44068638
44086551

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس تلفنی