تعویض سیم گیتار

تعویض سیم گیتار

تعویض سیم گیتار در تهران

آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان، مرجع تخصصی تعویض سیم گیتار در تهران است. تمامی سیم های گیتار اورجینال و اصلی هستند. به دلیل خرید مستقیم و بدون واسطه سیم گیتار توسط آموزشگاه، سیم های اورجینال با پایین ترین قیمت و کمترین سود به شما عزیزان عرضه می شود. در صورت خرید سیم گیتار تعویض آن رایگان خواهد بود. برای تعویض سیم گیتار خود، کافیست با ما تماس بگیرید.

همچنین می توانید با تکمیل فرم پایین همین صفحه، درخواست خود را ثبت کنید. ساعت کاری آموزشگاه همه روزه از 10 صبح تا 10 شب است.

تخصصی ترین مرکز تعویض سیم گیتار در تهران

استفاده از سیم های اورجینال گیتار

امروزه سیم های تقلبی (کپی) و بی کیفیت گیتار در بازار به وفور یافت می شود. این سیم ها در بسته بندی های همان سیم های اورجینال به فروش می رسند. باید توجه داشته باشید یکی از مهم ترین عوامل کیفیت صدای گیتار، سیم گیتار است. اگر اقدام به استفاده از سیم های تقلبی و فیک کنید، کیفیت صدای گیتار شما تا حد زیادی کاهش خواهد یافت.

آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان، به عنوان معتبر ترین مرکز تعویض سیم گیتار در تهران، فقط و فقط از سیم های اورجینال استفاده می کند. منظور از سیم اورجینال، سیم هایی هستند که در کارخانه های تولید سیم معتبر و مهم جهان تولید شده اند. شرکت ها و برندهایی مثل داداریو (D`adario)، دانلوپ (Dunlop)، الیکسیر (Elixir)، فندر (Fender) و …

این سیم ها با متریال با کیفیت و استانداردهای بالا ساخته شده اند. در نتیجه علاوه بر داشتن صدای دلنشین و زیبا، عمر مفید طولانی و خوبی دارند.

تعویض سیم گیتار کلاسیک
روش تعویض سیم گیتار

تعویض صحیح و اصولی سیم گیتار

علاوه بر کیفیت سیم گیتار، نکته مهم دیگر در مورد سیم، تعویض صحیح سیم گیتار است. اگر سیم گیتار با روشی غیر اصولی تعویض شود، ممکن است مشکلات زیادی به بار آورد. مشکلاتی از قبیل “گِز” زدن صدای گیتار، آسیب دیدن گوشی های گیتار، دشوار شدن نوازندگی با گیتار و … . در نتیجه حتما لازم است سیم گیتار توسط افراد متخصص تعویض شود. 

آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان، با روشی کاملاً صحیح و با استفاده از افراد متخصص و مجرب، سیم گیتار شما را تعویض می کند. روش صحیح گره زدن سیم ها، جاگذاری خرک، پیچ خوردن دور محور گوشی ها و موارد زیاد دیگر. همچنین کوک اولیه پس از تعویض سیم بسیار مهم و تعیین کننده است. چرا که سیم نو، تا مدتی دائم کوک خالی می کند و این موضوع، ممکن است به گوشی های گیتار آسیب وارد کند. در نتیجه اگر کوک اول پس از تعویض سیم به درستی انجام نشود، گیتار تا مدتها ناکوک خواهد بود.

تعویض سیم انواع گیتار

همانطور که میدانید، گیتار یکی از متنوع ترین سازها از نظر نوع است. تا جایی که ده ها مدل گیتار مختلف در بازار وجود دارد. برخی از این انواع عبارتند از: گیتار کلاسیک، گیتار آکوستیک، گیتار الکتریک، گیتار 12 سیم و … .

آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان، به عنوان تخصصی ترین مرکز تعویض سیم گیتار در تهران، تعویض سیم انواع گیتارها را انجام می دهد. علاوه بر آن، همه ی این سیم ها از بهترین نوع و برند آن با پایین ترین قیمت عرضه می گیرد.

کلاس گیتار الکتریک غرب تهران

تعویض رایگان سیم گیتار!

استفاده از سیم مناسب و سازگار

نکته ای که معمولاً در تعویض سیم گیتار به آن توجه نمی شود، استفاده از سیم مناسب است. اما منظور از سیم مناسب چیست؟ سیمی که برای گیتار خود استفاده می کنید، باید از جهات مختلف برای شما و گیتار شما مناسب باشد. اما این تناسب، باید از جهات زیر در نظر گرفته شود.

سیم مناسب سبک شما

سبک نوازندگی گیتار، یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده نوع گیتار است. مثلا در مورد گیتار کلاسیک، سبک ای نوازندگی مختلفی وجود دارد. از جمله سبک پاپ، کلاسیک و فلامنکو. نوازندگان سبک کلاسیک معمولا ملودی ها و هارمونی هایی با دینامیک و تحرک پایین (به نسبت سایر سبک ها) اجرا می کنند. در نتیجه سیم های Soft Tension (با ارتعاش نرم) برای آن ها مناسب تر است. از طرفی، نوازندگان فلامنکو، دارای ریتم هایی پر تحرک و کامپاس هایی پرپشت و قوی هستند. درنتیجه سیم های Hard Tension (سفت) برای آن ها سازگارتر است. در مورد نوازندگان گیتار پاپ نیز باید تعویض سیم گیتار آن ها به وسیله سیم Normal Tension (معمولی) صورت گیرد.

سیم مناسب گیتار شما

عامل مهم دیگر در انتخاب سیم برای گیتار، کیفیت، برند و متریال گیتار شماست. اگر در تعویض سیم گیتار خود به این عامل توجه نکنید، ممکن است صدای مناسبی از گیتار شما تولید نشود. حتی شاید به گیتار شما و بویژه صفحه رویی و گوشی های آن آسیب وارد شود. اینکه کدام سیم برای کدام گیتار مناسب است، نیازمند تشخیص متخصصین و افراد با تجربه این حوزه دارد. آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان، حرفه ای ترین مرکز تعویض سیم گیتار در تهران است که به این عوامل با نهایت دقت توجه می کند.

سیم مناسب سطح و سن شما

این که در چه سطحی از نوازندگی قرار دارید، برای انتخاب سیم برای گیتار شما مهم است. سیم مناسب هنرجویان مبتدی، هنرجویان متوسط، هنرجویان حرفه ای و اساتید با هم متفاوت است. انتخاب صحیح سیم گیتار با توجه به سطح شما، عامل مهمی در اجرای درست و با کیفیت ساز توسط شما است.

همچنین سن و جنسیت نوازنده مهم است. مثلا انتخاب سیم های سفت برای کودکان یا بانوان، انتخاب خوبی نیست.  تشخیص این موضوع نیز توسط کارشناسان در مرکز موسیقی عرفان نادریان صورت می گیرد. 

تعویض سیم گیتار با توجه به کارایی

عامل مهم دیگر این است که کارایی گیتار شما چیست. سیم هایی که مناسب اجرا (کنسرت) هستند با سیم های مناسب ضبط تفاوت دارند. همچنین در مورد انواع کنسرت و انواع ضبط نیز تفاوت هایی در انتخاب سیم گیتار وجود دارد. مثلاً سیم گیتار برای نوازنده ای که قصد اجرا در یک سالن کنسرت بزرگ را دارد، با سیم گیتار برای اجرا در یک جمع کوچک تفاوت دارد.

فرم درخواست تعویض سیم گیتار

با پر کردن فرم زیر در هر ساعت از شبانه روز، می توانید درخواست تعویض سیم گیتار خود را ثبت کنید. کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.

کلاس های آموزش گیتار

آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان، تخصصی ترین مرکز آموزش ساز گیتار در غرب تهران است. کلاس هی گیتار آموزشگاه در همه سبک ها برگزار می شود. مدرسین این کلاس ها از برترین مدرسین این آموزش گیتار در تهران هستند. سبک های آموزشی عبارتند از گیتار کلاسیک، گیتار الکتریک، گیتار پاپ و گیتار فلامنکو. برای آشنایی با کلاس های آموزش گیتار و اساتید آن، از طریق لینک زیر وارد شوید. همچنین می توانید وقت مشاوره رایگان با اساتید گیتار را رزرو کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس تلفنی