کلاس آموزش کلارینت در تهران

کلاس آموزش کلارینت در تهران

کلاس آموزش کلارینت در تهران

آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان به عنوان یکی از بزرگترین و مجهزترین آموزشگاه های موسیقی در تهران با دو شعبه در جنت آباد جنوبی و اشرفی اصفهانی اقدام به برگزاری کلاس آموزش کلارینت در تهران کرده است. این کلاس ها با بالاترین استانداردهای روز دنیا و از سطح کاملاً مقدماتی تا حرفه ای برگزار می شود. کلاس کلارینت از طریق شیوه نت خوانی و آموزش تکنیک های کلاسیک این ساز صورت می گیرد. برای آشنایی بیشتر با کلاس کلارینت، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. همچنین اگر سوالی دارید می توانید از طریق لینک زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین می توانید اقدام به دریافت وقت مشاوره رایگان نمایید.

تماس با ما

آموزش کلارینت از کاملا مبتدی تا فوق حرفه ای

کلاس های آموزش ساز کلارینت در آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان در همه سطوح برای علاقمندان به این ساز جذاب برگزار می شود. اگر قبلا اصلا آموزش موسیقی ندیده اید، نگران نباشید. مهم نیست چه سنی دارید یا چه میزان با موسیقی آشنایی دارید. کافیست شروع کنید و با تمرینات تدریجی، آهسته آهسته تکنیک های مختلف ساز را بیاموزید. این تاکنیک ها از ابدای راه برای یادگیری چگونگی دست گرفتن ساز، قرارگیری لب، نفس گیری و غیره آغاز می شوند. سپس به مرور تمرینات حرفه ای تر و کامل تر شده و به سطح متوسط و حرفه ای خواهید رسید. با تمرین مداوم در مدت کوتاهی مهارتهایی اعجاب انگیز از ساز ویولن را خواهید آموخت. آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان به عنوان اولین برگزار کننده کلاس آموزش کلارینت در تهران، این اطمینان را به شما می دهد که با شروع مستمر یادگیری، خیلی زود به پیشرفت در نوازندگی ساز کلارینت دست خواهید یافت.

کلاس آموزش کلارینت در تهران - شعبه دو

کلاس آموزش کلیه سازهای بادی از جمله کلارینت، در شعبه اشرفی (شعبه دو) آموزشگاه برگزار می شود. این شعبه واقع در اتوبان اشرفی اصفهانی، پایین تر از مرزداران، پایین تر از برج نگین رضا، ساختمان شماره 15 واحد 2 است.

کلاس آموزش کلارینت در غرب تهران

مدرس کلاس کلارینت: استاد سعید شمس

کلاس کلارینت آموزشگاه توسط استاد سعید شمس برگزار می شود. این استاد موسیقی علاوه بر کلارینت، ساز ساکسیفون را نیز تدریس می کند. برای آشنایی با رزومه استاد شمس، روی لینک زیر کلیک کنید.

رزومه استاد سعید شمس

آموزش کلارینت با متد اصولی و کلاسیک

استاد سعید شمس، مدرس ساز کلارینت آموزشگاه، این ساز را با متد مبتنی بر نت و گوش موسیقی تدریس می کنند. به عبارتی روش آموزش این ساز ترکیبی از دانش تئوری موسیقی و استعداد و توانایی شنیداری (گوش موسیقایی) هنرجو است. با این روش، هنرجویان علاوه بر توانایی اجرای نت های مختلف، می توانند به اجرای قطعاتی که می شنوند نیز بپردازند. از این رو این کلاس، حرفهع ای ترین کلاس آموزش کلارینت در تهران لقب گرفته است. چرا که در انتهای دوره، نوازنده می تواند به اجرای این ساز در سبک ها، استایل ها و حالات مختلف بپردازد. از جمله قطعات کلاسیک، جز، ایرانی و غیره.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس تلفنی