استاد حسین طیبی

بهترین استاد ویولن تهران | استاد حسین طیبی

آموزش ویولن در غرب تهران

استاد حسین طیبی، از پیشکسوتان و اساتید بزرگ موسیقی کشور و بهترین استاد ویولن تهران هستند. ایشان دارای سوابق درخشان و پرشماری در عرصه موسیقی کشور هستند. از همکاری با بزرگان موسیقی کشور همچون گلپا، ایرج، هایده، مهستی، ستار، معین و … گرفته تا تالیف موسیقی و تدریس ویولن. ایشان در سال های متمادی مشغول تربیت شاگردان بیشماری بوده اند. حاصل تلاش های ایشان، هنرجویانی هستند که امروزه خود به اساتید بزرگ موسیقی کشور تبدیل شده اند.

استاد طیبی، در کنار تدریس و اجرای موسیقی، به تالیف کتب آموزش ویولن پرداخته اند. از جمله مجموعه کتاب های سارنگ. شامل قطعات ماندگار برای ویولن و البته سایر سازهای هم کوک. این کتاب ها امروزه یکی از مهم ترین کتب آموزش ویولن در سراسر کشور به شمار می روند.

در ادامه، خلاصه ای از فعالیت ها و رزومه استاد حسین طیبی، بهترین استاد ویولن تهران  را آورده ایم. با این توضیح که مجموعه فعالیت های این استاد بزرگوار، به مراتب بیش از این مقدار می باشد.

همکاری با بزرگان موسیقی کشور

استاد حسین طیبی، به عنوان بهترین استاد ویولن در تهران، با بسیاری بزرگان موسیقی کشور همکاری و همراهی داشته اند. بزرگانی که نام هریک، ستونی برای موسیقی پاپ و کلاسیک ایرانی هستند. استاد طیبی از سالهای قبل از انقلاب، به دلیل توانایی منحصر بفرد در نوازندگی ویولن، توجه بسیاری از خوانندگان و آهنگسازان را به خود جلب کردند. ایشان در دوره ای چند ساله، با بسیاری از اساتید موسیقی به اجرا و ضبط و همکاری هنری پرداختند. بزرگانی همچون:

علی اکبر گلپایگانی (گلپا)، حسین خواجه امیری (ایرج)، عبدالحسین ستار پور (ستارهایده، مهستی، دلکش، مرضیه و …

بهترین استاد ویولن در تهران
استاد حسین طیبی و استاد وحید طیبی در کنار استاد ایرج

بهترین استاد ویولن در تهران

تردیدی نیست که استاد حسین طیبی، بهترین استاد ویولن در تهران و یکی از برترین اساتید موسیقی کشور هستند. ایشان با به یادگار گذاردن قطعاتی ماندگار از خود و تربیت شاگردانی زبردست، نام خود را برای همیشه در شناسنامه موسیقی کشور به ثبت رسانده اند. استاد حسین طیبی، همچنین پدر استاد وحید طیبی، استاد سنتور و قانون و تمبک آموزشگاه هستند. برای آشنایی با رزومه استاد وحید طیبی، روی نام ایشان کلیک کنید.

تدریس ساز قانون و ویولن در تهران
استاد حسین طیبی در کنار استاد وحید طیبی
آموزشگاه ویولن در تهران
استاد حسین طیبی در کنار مرحوم هایده

اجرای ویولن توسط استاد

ویدئویی که مشاهده می کنید، اجرای قطعه منتظرت بودم توسط استاد حسین طیبی و استاد عرفان نادریان است. به اجرای همزمان دو ساز، دو نوازی یا دوئت می گویند. از شنیدن این اجرای زیبا لذت ببرید. برای دیدن ویدئوهای بیشتر از اجرای استاد طیبی و دیگر اساتید آموزشگاه، به صفحه آپارات آموزشگاه یا اینستاگرام آموزشگاه مراجعه فرمایید.

این ویدئو در آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان ضبط شده است.

تالیفات استاد حسین طیبی

استاد طیبی، به عنوان بهترین استاد ویولن در تهران، تالیفات ماندگار و بسیار ارزشمندی در این زمینه از خود به یادگار گذاشته اند. تالیفاتی که امروزه در صدر کتب آموزش ویولن در کشور هستند. مهمترین مجموعه تالیفات استاد، مجموعه کتاب های سارنگ است. این کتاب ها، شامل قطعات ماندگار برای ویولن و سازهای هم کوک با آن است. دیگر کتاب تاثیرگذار استاد، کتاب مشهور ردیف سوم صبا نام دارد. کلیه این کتاب ها با همکاری استاد الهام آرمیده، دیگر استاد آموزش ویولن آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان تهیه و تنظیم شده اند. در زیر، جلد این کتاب ها را می بینید. برای خرید و تهیه این کتاب ها، با ما تماس بگیرید.

آموزش ویولن در تهران استاد خانم
کتاب سارنگ 1 تالیف استاد حسین طیبی
آموزش ویولن توسط بهترین استاد ویولن تهران
کتاب سارنگ 2 تالیف استاد حسین طیبی
بهترین استاد آموزش ویولن در تهران
کتاب نغمه سارنگ تالیف استاد حسین طیبی
استاد ویولن خانم در تهران
ردیف سوم صبا نوشته استاد حسین طیبی

شرکت در کلاس های استاد حسین طیبی، بهترین استاد ویولن در تهران

با توجه به حجم بسیار زیاد درخواست ها برای شرکت در کلاس های آموزش ویولن استاد طیبی، ایشان دو روز در هفته در آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان به تدریس ویولن مشغول هستند. روزهای دوشنبه و چهارشنبه. اگر قصد شرکت در کلاس های استاد طیبی را دارید، می توانید ابتدا وقت مشاوره با استاد را رزرو کنید. برای این منظور، می توانید با ما تماس بگیرید یا از طریق پر کردن فرم مشاوره با اساتید، اقدام فرمایید.
اما اگر نیازی به برگزاری جلسه مشاوره ندارید، می توانید با استفاده از فرم ثبت نام آنلاین یا تماس با آموزشگاه، اقدام به ثبت نام در کلاس های ایشان فرمایید. اگر پرسشی دارید، با ما تماس بگیرید.

بهترین آموزشگاه موسیقی غب تهران
استاد طیبی در کنار جمعی از اساتید |آموزشگاه
استاد حسین طیبی و استاد عرفان نادریان
استاد طیبی در کنار استاد نادریان
استاد ویولن خانم در تهران
استاد الهام رمیده، دیگر استاد ویولن آموزشگاه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس تلفنی