کلاس آموزش کنترپوان

کلاس آموزش کنترپوان

آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان، اولین و تنها برگزار کننده کلاس آموزش کنترپوان در غرب تهران است. این کلاس ها در قالب مجموعه کلاس های آمادگی کنکور و هنرستان موسیقی برگزار می شود. مجموعه این کلاس ها علاوه بر کنترپوان، شامل تئوری موسیقی، هارمونی، سازشناسی و ارکستراسیون، فرم در موسیقی و سلفژ می شود. کلاس های کنترپوان توسط استاد عرفان نادریان، مدیریت آموزشگاه و کارشناس ارشد موسیقی از دانشگاه هنر تهران انجام می شود. این دوره آموزشی هم شامل کنترپوان تنال و کنترپوان مدال می شود. در اغدامه، با ویژگی های کلاس کنترپوان آشنا می شوید. اگر پرسشی دارید یا قصد رزرو وقت مشوره با استاد را دارید، با ما تماس بگیرید.

کلاس آموزش کنترپوان

مدرس کلاس کنترپوان: استاد عرفان نادریان

مدرس کلاس آموزش کنترپوان، (و سایر دوره های آمادگی کنکور ارشد موسیقی و هنرستان موسیقی) استاد عرفان نادریان هستند. استاد نادریان کارشناس ارشد موسیقی از دانشگاه هنر تهران و رتبه 7 کنکور ارشد موسیقی هستند. ایشان نوازنده پیانو، آهنگساز، رهبر ارکستر و مدرس اصول آهنگسازی، سلفژ و پیانو می باشند. استاد نادریان درس کنترپوان را در کنکور کارشناسی ارشد موسیقی با درصد 98 درصد پاسخ داده اند و از این جهت، بالاترین درصد پاسخ به این درس از ابتدای برگزاری کنکور ارشد تا کنون متعلق به ایشان است. برای آشنایی بیشتر با رزومه و سوابق کاری استاد، روی لینک زیر کلیک کنید. اگر مایل به انجام مشاوره حضوری با استاد هستید، می توانید از طریق تماس با ما، اقدام فرمایید.

کلاس آموزش کنترپوان

کنترپوان تونال و کنترپوان مُدال

کلاس های آموزش کنترپوان در دو نوع کنترپوان تنال و کنترپوان مدال برگزار می شود. معمولاً سوالات کنکور کارشناسی ارشد موسیقی از کنترپوان مدال (به روش باخ) هستند. از این رو، داوطلبان شرکت در این آزمون، متقاضی شرکت در کلاس کنترپوان مدال می باشند. با این حال برای افرادی که خواهان یادگیری منترپوان تنال نیز باشد، این امکان وجود دارد که با این سبک آموزش ببینند. 

آموزش کنترپوان مدال از کتاب “کنترپوان مدال نوشته دیوید بویدن” و کنترپوان تونال از کتاب “کنترپوان اثر استاد علیرضا مشایخی” تدریس می شود.

کلاس آموزش کنترپوان دو صدایی، سه صدایی و چهارصدایی

انواع کنترپوان شامل کنترپوان دوصدایی، کنترپوان سه صدایی، کنترپوان چهارصدایی می شود. آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان همه انواع کنترپوان تدریس و آموزش می شود. همچنین تکنیک هایی نظیر کانن، ایمیتاسیون، کانتوس فیرموس نویسی، ورتیکال . هاریزونال نویسی و … در دوره کلاس آموزش کنترپوان گنجانده شده است.

برخی از دیگر دوره های آموزشی:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس تلفنی