آموزش تنبک در غرب تهران

آموزش تنبک در غرب تهران

آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان، دوره آموزش تنبک در غرب تهران را با برترین اساتید این حوزه برگزار می کند. کلاس های آموزش تنبک با به روز ترین متدهای آموزشی برای سنین مختلف و توسط اساتید دارای تحصیلات موسیقی برگزار می شود. اساتید تنبک عبارتند از:

استاد الهام میرزایی، لیسانس نوازندگی موسیقی و مدرس سازهای سنتور، تنبک و موسیقی کودکان

استاد ارسلان خواجه میری لیسانس نوازندگی موسیقی ایرانی و مدرس کلیه سازهای کوبه ای

آموزش تنبک در غرب تهران

آموزش تنبک در غرب تهران | مشاوره با استاد

آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان، به منظور آشنایی هرچه بیشتر شما با استاد، آموزشگاه، محیط آموزشی و ساز تنبک، مشاوره رایگان با استاد را پیش از ثبت نام و شروع کلاس های آموزش تنبک تدارک دیده است.

جلسه مشاوره چیست؟

در جلسه مشاوره، استاد روش آموزش خود را برای شما توضیح خواهد داد و شما با نحوه تدریس استاد و چگونگی برقراری ارتباط با استاد آشنا می شوید. علاوه بر آن، اگر درباره ساز انتخابی خود شک دارید، می توانید اطمینان لازم را حاصل کنید.

آموزش تنبک در غرب تهران | خرید ساز

پس از برگزار جلسه مشاوره و در صورت تمایل شما برای ثبت نام و شروع کلاس ها، جهت خرید ساز و چگونگی انجام آن توسط اساتید و کارشناسان آموزشگاه راهنمایی خواهید شد. مشاوره خرید ساز برای هنرجویان آموزشگاه کاملا رایگان است.

خرید ساز توسط آموزشگاه

صورت تمایل شما، امکان خرید ساز توسط آموزشگاه برای شما وجود دارد. آموزشگاه با توجه به اشراف کامل و داشتن روابط کاری با تولید کنندگان و کارگاه های ساخت ساز، بهترین ساز ممکن را با حداقل قیمت و بالاترین ضمانت ها برای شما تهیه می کند. ما این کار را وظیفه خود می دانیم تا هنرجویان از سردرگمی برای خرید ساز رهایی یابند.

کلاس آموزش تنبک در غرب تهران

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس تلفنی