بهترین آموزشگاه پیانو در تهران

آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان به عنوان بهترین آموزشگاه پیانو در تهران شناخته می شود. چرا که همکاری با بهترین اساتید پیانو و مجرب ترین فعالین این حوزه منجر به رضایت بسیار بالای هنرجویان پیانو در این آموزشگاه شده است. در ادامه با اساتید پیانوی آموزشگاه و چگونگی تدریس پیانو در این مرکز و همچنین رزومه و بیوگرافی اساتید آشنا می شوید. در صورتی که سوالی دارید می توانید با ما تماس بگیرید.

علاوه بر آن مشاوره با اساتید در آموزشگاه موسیقی استاد نادریان رایگان می باشد. در نتیجه در صوررتی که مایلید به شکل حضوری با ایاتبد پیانوی آموزشگاه مشاوره داشته باشید، می توانید از طریق تماس تلفنی با آموزشگاه، اقدام به رزرو تایم مشاوره نمایید.

بهترین آموزشگاه پیانو در تهران

آشنایی با اساتید پیانو آموزشگاه

در ادامه با اساتید بهترین آموزشگاه پیانو در تهران آشنا می شوید. برای آشنایی بیشتر با هریک از اساتید، روی آیکون مربوط به رزومه هر استاد کلیک نمایید.

کلاس آموزش کنترپوان

استاد عرفان نادریان

استاد عرفان نادریان مدیریت آموزشگاه بوده و دارای مدرک کارشناسی ارشد موسیقی با گرایش آهنگسازی از دانشگاه هنر تهران می باشند. روزهای یکشنبه تا چهارشنبه 

پیانو جنت آباد

استاد علی اکبر پاشازاده

استاد علی اکبر پاشازاده دارای مدرک کارشناسی ارشد آهنگسازی از دانشگاه تهران و استاد دانشگاه می باشند و روزهای شنبه در آموزشگاه حضور دارند.

پیانوی کودکان در غرب تهران

استاد نیلوفر هما

استاد نیلوفر هما مدرس موسیقی کودکان و پیانو بوده و دارای مدرک بین المللی آموزش موسیقی به کودکان میباشند. استاد هما روزهای یکشنبه در آموزشگاه تدریس دارند.

استاد پیانو خانم

استاد زوفا لطفی

استاد زوفا لطفی مدرس پیانوی آموزشگاه دارای مدرک کارشناسی نوازندگی پیانو از کنسرواتوار تهران بوده و در روزهای سه شنبه هر هفته در آموزشگاه حضور دارند.

استاد مهرداد علی نژاد

استاد مهرداد علی نژاد لیسانس موسیقی با گرایش آهنگسازی بوده و علاوه بر پیانو، گیتار کلاسیک، آکوستیک و الکتریک و سلفژ و آواز در روزهای پنجشنبه تدریس میکنند.

بهترین آموزشگاه پیانو در تهران

همانطور که میدانید پیانو یکی از و شاید حتی محبوب ترین ساز موسیقی می باشد و برای بسیاری از علاقه مندان این ساز، انتخاب استادی مجرب و مسلط به دانش کافی به تدریس پیانو از نکاتی است که اهمیت زیادی دارد. همچنین آموزش پیانو در آموزشگاه موسیقی که دارای امکانات کافی از جمله انواع پیانو آکوستیک و الکتریک و استدیوی ضبط حرفه ای و سایر امکانات آموزشی باشد، یادگیری این ساز را برای علاقه مندان به پیانو چندین برابر لذت بخش میسازد. چنانچه شما هم علاقه مند به یادگیری این ساز هستید میتوانید در یکی از بهترین آموزشگاه های پیانو در تهران اقدام به رزرو وقت مشاوره رایگان و ثبت نام نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس تلفنی