کلاس آموزش پیانو در مرزداران

کلاس پیانو در مرزداران

کلاس پیانو در مرزداران

آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان به عنوان آکادمیک ترین آموزشگاه موسیقی در غرب تهران، مرجع تخصصی آموزش پیانو در غرب تهران به شمار می رود. این آموزشگاه علاوه بر پیانو، کلیه سازهای ایرانی و جهانی، سلفژ و آواز و تئوری موسیقی و آهنگسازی را نیر آموزش می دهد. آموزشگاه نادریان با دو شعبه فعال یکی در محله جنت آباد و دیگری در محدوده مرزداران (بزرگراه اشرفی اصفهانی) فعالیت می کند. از این رو این آموزشگاه برگزار کننده کلاس آموزش پیانو در مرزداران به شمار می رود. اساتیداین آموزشگاه همگی دارای مدرک تخصصی موسیقی آکادمیک بوده و با روش های اصولی و مبتنی بر نت آموزش می دهند. برای دریافت وقت مشاوره یا اطلاع از آدرس های ما، با ما تماس بگیرید.

شعبه جنت آباد

آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان شعبه جنت آباد واقع در جنت آباد جنوبی، نرسیده به کاشانی، روبروی تره بار، پلاک 28 طبقه چهارم قرار دارد. نام قدیم این شعبه آموزشگاه موسیقی دنگ دنگ بوده اما امروزه با نام آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان شعبه جنت آباد شناخته می شود. شماره تلفن های این شعبه عبارتند از:

021-44068638
021-44053778
021-44086551

لوکیشن (مسیریابی)

آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان شعبه اشرفی اصفهانی (صادقیه) واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی، پایین تر از مرزداران، پایین تر از برج نگین رضا، ساختمان شماره 15 واحد 2 قرار دارد. در ادامه شماره تلفن ها و لوکیشن (مسیریابی) به این آموزشگاه را می بینید.

021-44003454
021-44007226
021-44069126

لوکیشن (مسیریابی)

اساتید پیانو

اساتید پیانو این آموزشگاه عبارتند از:

دیگر کلاس ها

آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان اگرچه برگزار کننده کلاس پیانو در مرزداران است اما دیگر کلاس ها و رشته های آموزشی دیگر آموزشگاه عبارتند از:

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس تلفنی