کلاس هنگ درام

کلاس هنگ درام در تهران

کلاس هنگ درام جنت آباد

آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان، تخصصی ترین مرجع برگزار کننده کلاس هنگ درام با بهترین استاد هنگ درام در تهران است.  آموزشگاه واقع در غرب تهران در جنت آباد جنوبی میباشد. برای آشنایی بیشتر با دوره آموزش هنگ درام، تا انتهای این نوشته همراه ما باشید. 

کلاس های آموزش هنگ درام توسط برترین اساتید این ساز از جمله استاد ارسلان خواجه میری در روزهای شنبه تا دوشنبه برگزار می شود. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ساز هنگ درام با بهترین کیفیت و متناسب با بودجه شما، می توانید با ما تماس بگیرید. علاوه بر آن، امکان دریافت وقت مشاوره رایگان با اساتید کلاس هنگ درام نیز وجود دارد که برای این منظور نیز کافیست با هریک از شماره تماس های آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019

تخصصی ترین کلاس هنگ درام

دوره آموزش ساز هنگ درام در آموزشگاه موسیقی استاد نادریان، بدون تردید تخصصی ترین دوره آموزش این ساز در سطح کشور می باشد. چرا که از بدو ورود و معرفی این ساز به کشورمان، این آموزشگاه با بکارگیری متدهای روز دنیا سعی در طراحی دوره آموزش و کلاس های ساز هنگ درام داشته است. امروز، قدیمی ترین و با تجربه ترین اساتید ساز هنگ درام در آموزشگاه موسیقی استاد نادریان مشغول تدریس هستند. از این رو، دوره آموزش هنگ درام که توسط بهترین استاد هنگ درام در تهران برگزار می شود، تخصصی ترین کلاس هنگ درام در کشور به شمار می رود.

از طرفی استفاده از امکانات آموزشی کافی و فوق العاده نظیر بهترین سازهای هنگ درام، اکسسوری ها و کتب معتبر، کلاس های سوپرآکوستیک و استودیوی ضبط، بهترین تجربه آموزش را برای دوستداران این ساز فراهم کرده ایم.

کلاس هنگ درام

بهترین استاد هنگ درام در تهران

بهترین استاد هنگ درام در تهران

استاد ارسلان خواجه میری، از برترین مدرسین سازهای کوبه ای و بهترین مدرس استاد هنگ درام در تهران هستند. استاد خواجه میری با سابقه حضور طولانی مدت در ارکسترها، آموزشگاه ها و تشکل های موسیقی کشور، از با تجربه ترین اساتید کلاس هنگ درام به شمار می روند. از جمله حضور طولانی مدت در ارکستر یاراوا.

مدرک تحصیلی استاد خواجه میری، لیسانس نوازندگی ساز ایرانی از دانشگاه فرهنگ و هنر تهران است. برای آشنایی بیشتر با رزومه و بیوگرافی استاد، می توانید روی این لینک کلیک کنید. همچنین برای دریافت وقت مشاوره، می توانید با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس تلفنی