مشاوره رایگان با اساتید

رزرو وقت مشاوره رایگان با اساتید

مشاوره انتخاب ساز موسیقی | مشاوره درباره ساز انتخاب شده | مشاوره خرید ساز

فرم رزرو وقت مشاوره

تماس با ما

اگر درباره مشاوره انتخاب ساز موسیقی یا مشاوره درباره ساز انتخاب شده یا مشاوره خرید ساز سوالی دارید، با ما تماس بگیرید.

ثبت نام

اگر نیازی به مشاوره انتخاب ساز یا سایر مشاوره ها ندارید و قصد ثبت نام در هریک از دوره های آموزشی را دارید، از طریق این لینک وارد شوید.

مشاوره رایگان موسیقی

راهنمای مشاوره با اساتید

1. مشاوره انتخاب ساز موسیقی

ممکن است جلسه مشاوره شما، برای انتخاب ساز موسیقی متناسب شما برگزار شود. اما در چه صورتی به جلسه مشاوره انتخاب ساز موسیقی نیاز دارید؟

نمیدانم چه ساز موسیقی برای من مناسب است

اگر به موسیقی علاقه مند هستید اما اصلا نمیدانید چه سازی را انتخاب کنید، مشاوره انتخاب ساز موسیقی بهترین راه برای انتخاب صحیح ساز و دوره آموزشی شما است. بسیاری از افرادی که به موسیقی علاقمند هستند، درباره اینکه بهتر است برای شروع سراغ کدام ساز بروند مردد باشند. این تردید می تواند به دلیل عدم آگاهی کافی از سازهای مختلف موسیقی باشد. در مشاوره انتخاب ساز، اساتید و سازهای مختلف و نحوه اجرای آن ها را خواهید دید. همچنین با روش های یادگیری، امکانات و محدودیت ها، قیمت، مدت زمان دوره یادگیری، سبک و سیاق و میزان سختی یادگیری هر ساز آشنا خواهید شد. علاوه بر آن سوالات احتمالی خود را مطرح کرده و پاسخ دقیق و متناسب با آن را از زبان اساتید برجسته موسیقی دریافت می کنید.

ببینید >>> اجرای همزمان سازهای موسیقی به صورت سوال و جواب

بین چند ساز شک دارم...

ممکن است درباره سازی که انتخاب کرده اید شک داشته باشید. یا حتی پس از انجام مشاوره انتخاب ساز موسیقی، بازهم در انتخاب ساز خود مردد باشید. در این صورت  میتوانید به صورت آزمایشی به اندازه نیم ترم (5جلسه) در دوره آموزشی سازی که هنوز نسبت به آن مردد هستید شرکت کنید. در این مدت، علاوه بر یادگیری نت خوانی و ریتم (که بین همه سازها مشترک است)، اصول مقدماتی نوازندگی آن ساز را فرا خواهید گرفت. همچنین می توانید سازهای آموزشگاه را که مخصوص هنرجویان است برای مدتی از آموزشگاه قرض بگیرید. پس از این ترم، آنچه درباره نت خوانی و خط و زبان موسیقی آموخته اید، در همه ی سازها مشترک است. پس اگر دوره آموزشی ساز دیگری را انتخاب کنید، بخشی از مسیر را پیموده اید.

ببینید >>> آشنایی با سازهای ارکستر سمفونیک

2. نیازی به مشاوره انتخاب ساز موسیقی ندارم!

ممکن است شما ساز یا دوره آموزشی خود را انتخاب کرده باشید و نیازی به مشاوره انتخاب ساز موسیقی نداشته باشید. اما هنوز اطلاعات کافی درباره نحوه یادگیری و خرید ساز را ندارید. در این صورت بازهم مطمئن ترین راه، مشاوره با اساتید موسیقی و کسب اطلاعات است. اطلاعاتی از قبیل چگونگی خرید ساز، فواید و سختی های یادگیری ساز، مدت زمان یادگیری، متدهای آموزشی و … . همچنین میتوانید از فرصت های شغلی و اجتماعی تسلط بر ساز مورد علاقه تان آگاه شوید و با دید روشن و مسیری مطمئن را برای خود ترسیم کنید.

3. مشاوره خرید ساز موسیقی

خرید ساز همواره یکی از پر چالش ترین قسمت های آموزش موسیقی بوده است.اکثر افرادی که قصد خرید ساز دارند در ابتدای مسیر هستند. در نتیجه اطلاعات و دانش کافی درباره انتخاب و خرید ساز موسیقی را ندارند. از طرفی همین امر باعث شده افراد سودجو، از این فرصت سوءاستفاده کنند.

آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان، اولاً آماده ارائه مشاوره انتخاب و خرید ساز موسیقی به شما عزیزان است. این مشاوره ها به صورت کاملاً رایگان صورت می گیرد. ثانیاً شامل موارد زیر می شود:

  • محدوده قیمت این ساز چه مبالغی را شامل می شود؟
  • ساز نو و دست دوم چه تفاوت هایی دارند؟
  • از چه منابعی می توان اقدام به خرید مطمئن نمود؟
  • چه مدل های مختلفی برای این ساز وجود دارد؟
  • آیا لازم است پس از مدتی ساز بهتری خریده شود؟
  • ساز مناسب برای هنرجوی مبتدی با هنرجوی پیشرفته چیست؟
  • و … .

 

علاوه بر آن، می توانید ساز یا ادوات مربوطه را از فروشگاه ساز و ادوات موسیقی آموزشگاه خریداری کنید. برای ورود به فروشگاه، از طریق لینک زیر وارد شوید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس تلفنی