کلاس آموزش کاخن غرب تهران

کلاس آموزش کاخن غرب تهران

Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019

اگر در حال جستجو برای کلاس آموزش کاخن غرب تهران هستید، این کلاس را با بالاترین کیفیت برای شما فراهم آورده ایم. این کلاس ها با استاد ارسلان خواجه میری، لیسانس نوازندگی موسیقی ایرانی از دانشگاه می باشد. ایشان علاوه بر کاخن، کلیه سازهای کوبه ای از جمله تمبک، دف، هنگ درام و … را نیز تدریس می کنند.

کلاس های کاخن در روزهای شنبه و سه شنبه به صورت خصوصی برگزار می شود. اگر درباره کلاس های کاخن یا شرایط شرکت در این کلاس ها سوالی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای رزرو وقت مشاوره رایگان با استاد از طریق تماس با ما اقدام کنید.

در ادامه، توضیحاتی درباره کلاس آموزش کاخن غرب تهران آورده شده است. با ما همراه باشید.

کلاس آموزش کاخن غرب تهران

کلاس آموزش کاخن | مشاوره با استاد

یادگیری کاخن چقدر زمان می برد؟
ساز کاخن را از چه سنی می توان شروع کرد؟
آیا یادگیری ساز کاخن سخت است؟
هزینه خرید ساز کاخن چقدر است؟
از کجا مطمئن باشم فرزندم به ساز کاخن علاقه دارد؟

و …

ممکن است سوالاتی از این دست برای شما نیز پیش آمده باشد. برای پاسخگویی به این سوالات و ده ها سوال دیگر پیرامون کلاس آموزش کاخن غرب تهران، ما جلسه مشاوره رایگان با استاد را برای شما تدارک دیده ایم. در این جلسه، در فضایی آرام با استاد سوالات خود را خواهید پرسید. همچنین می توانید با نحوه آموزش و نوازندگی استاد نیز آشنا شوید و از انتخاب خود مطمئن شوید. پس از جلسه مشاوره، در صورت تمایل می توانید ثبت نام کرده و کلاس خود را آغاز کنید.

کلاس آموزش کاخن در غرب تهران

سایر کلاس های کوبه ای غرب تهران

اگر به یادگیری ساز کاخن علاقمندید، هم اکنون با ما تماس بگیرید و با شرکت در جلسه مشاوره، اطلاعات لازم را به دست آورید. همچنین در زمینه خرید ساز کاخن، آموزشگاه مشتوره های لازم را به شما خواهد داد. در صورت تمایل شما، امکان خرید ساز توسط آموزشگاه نیز فراهم است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس تلفنی