آموزشگاه موسیقی بانوان تهران

آموزشگاه موسیقی بانوان تهران

آموزشگاه موسیقی بانوان تهران
اساتید خانم آموزشگاه

آموزشگاه موسیقی استاد عرفان نادریان، تنها آموزشگاه موسیقی بانوان تهران است. این آموزشگاه با استفاده از بهترین اساتید خانم در تهران، شرایط را برای یادگیری موسیقی برای بانوان فراهم نموده است. اساتیدی که کلیه رشته ها و سازهای موسیقی را پوشش می دهند. در ادامه با ویژگی های این کلاس ها و چگونگی برگاری کلاس های ویژه بانوان آشنا خواهید شد.

استاد موسیقی خانم برای کلیه سازها

یکی از مهمترین تدابیر اندیشیده شده در آموزشگاه موسیقی استاد عرفان نادریان، همکاری با اساتید خانم برای کلیه سازهای رایج است. از جمله سازهای پیانو (استاد نیلوفر هما و استاد زوفا لطفیگیتار (استاد سمیه علیزاده و استاد ریحانه رسولیان)، سنتور (استاد الهام میرزایی)، ویولن (استاد الهام آرمیده) تمبک (استاد الهام میرزاییکالیمبا (استاد ریحانه رسولیان) است. این اساتید همگی فارغ التحصیل دانشکده موسیقی در مقطع کارشناسی هستند. در نتیجه از نظر بار علمی و توانایی انتقال مطالب، در سطح آکادمیک قرار دارند. در نتیجه علاوه بر اینکه بستری مناسب برای آموزش موسیقی به بانوان در تهران فراهم شده است، از نظر کیفی نیز در سطح بسیار بالایی آموزش داده می شود.

کلاس های خصوصی آموزش موسیقی ویژه بانوان

علاوه بر اختصاص اساتید خانم برای بانوان گرامی علاقمند به آموزش موسیقی در تهران، برگزاری کلاس های خصوصی در آموزشگاه برای بانوان محترم نیز در نظر گفته شده است. در نتیجه بانوان گرامی می توانند با خیالی آسوده و با حفظ حریم خصوصی خود، در کلاس ها شرکت کنند. این کلاس ها به شکل خصوصی و با استاد خانم برگزار می شود. برای اطلاع از شرایط کلاسها و چگونگی ثبت نام در کلاس های آموزش موسیقی بانوان در تهران، با ما تماس بگیرید.

آموزشگاه موسیقی بانوان تهران

مناسب سازی بستر آموزشگاه موسیقی برای بانوان محترم، از دغدغه های اصلی مدیریت آموزشگاه بوده و هست. در نتیجه این امر به بهترین شکل در آموزشگاه موسیقی استاد عرفان نادریان فراهم شده است. همچنین بانوان محترمی ه قصد داشته باشند با همراه کلاس ها حاضر شوند، این امکان برای آن ها فراهم شده است. یعنی علیرغم خصوصی بودن کلاس ها، امکان حضور همراه در کلاس وجود داشته و بلامانع است. همچنین حفظ حریم شخصی بانوان محترم از مهمترین مسائل مد نظر ما در آموزشگاه است. در نتیجه این اطمینان وجود دارد که بانوان محترم می توانند به راحتی در کلاس های ویژه بانوان شرکت کرده و به فراگیری هنر موسیقی بپردازند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس تلفنی