شعبه اشرفی اصفهانی

پایین تر از مرزداران

شعبه جنت آباد

جنت آباد جنوبی، نرسیده به کاشانی

تلفن های تماس

۰۲۱-۴۴۰۰۳۴۵۴ ۰۲۱-۴۴۰۶۸۶۳۸

شعبه اشرفی اصفهانی

پایین تر از مرزداران

شعبه جنت آباد

جنت آباد جنوبی، نرسیده به کاشانی

ورکشاپ آموزشی هنگ درام

خانه » ورکشاپ آموزشی هنگ درام

آموزش هنگ درام

آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان با دو شعبه فعال در تهران، به عنوان تخصصی ترین آموزشگاه ساز هنگ درام شناخته می شود. کلاس های هنگ درام به دو شکل گروهی (در غالب ورکشاپ) و خصوصی برگزار می شود. در ادامه، توضیحاتی درباره آموزش هنگ درام در غالب ورکشاپ و همچنین کلاس های خصوصی آورده شده است. با ما همراه باشید.

کلاس هنگ درام غرب تهران

آموزش گروهی هنگ درام

در اینجا می توانید برای اولین و تنها ورکشاپ تخصصی هنگ درام در ایران، رزرو تایم انجام دهید. با این توضیح که که حتی اگر تابحال هیچ سابقه یادگیری در مورد هنگ درام یا هر ساز دیگری ندارید، می توانید در ورکشاپ تخصصی هنگ درام شرکت کنید. ورکشاپ آموزش هنگ درام هنرجویان مبتدی و سایر هنرجویان در گروه های جداگانه (سطح صفر تا 4) برگزار می شود.

Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019

اولین و تخصصی ترین ورکشاپ آموزش هنگ درام در کشور

آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان به عنوان پیشرو ترین آموزشگاه موسیقی در کشور، اقدام به برگزاری کلاس ها و ورکشاپ های متنوع برای ساز هنگ درام کرده است. این کلاس ها توسط برترین اساتید هنگ درام در تهران برگزار می شود. هر دو شعبه آموشگاه، پذیرای هنردوستان و علاقمندان به سازهای مختلف از جمله ساز هنگ درام است. اما ورکشاپ های گروهی ساز هنگ درام در شعبه اشرفی اصفهانی به آدرس اشرفی اصفهانی جنوب، پایین تر از مرزداران، روبروی بانک سپه، ساختمان شماره 15 واحد 2 برگزار می شود. در ادامه، توضیحاتی در مورد این ورکشاپ ارائه می شود. همچنین برای ارتباط مستقیم با ما، میتوانید با ما تماس بگیرید:

44003454 | 44007226 | 44069126 | 44086551 | 44053778 | 44068638 | 0912013621

آموزش گروهی هنگ درام

ورکشاپ هنگ درام، در واقع نوعی کلاس گروهی هنگ درام به شمار می رود. این کلاس با تکیه بر آموزش و ناخودآگاه جمعی، به هنرجویان کمک می کند تا ریتم ها، انگاره های ملودیک و قطعات هنگ درام را که در حالت عادی ممکن است آموزش آن ها ماه ها زمان ببرد، ظرف مدت کوتاهی آموزش ببینند. چرا که در ورکشاپ های تخصصی آموزش هنگ درام، هنرجویان با تعامل های ریتمیک، ملودیک و هارمونیک، به درکی عمیق تر از نوازندگی ساز هنگ درام دست پیدا می کنند.

اساتید این ورکشاپ ها، با بهره گیری از به روز ترین روش های آموزش گروهی موسیقی و بویژه سازهای کوبه ای، هنرجویان را به سرمنزل مقصود می رساند. مدیریت صحیح و برنامه ریزی مدون ورکشاپ ها، در نهایت باعث رشد و تکامل درک و دریافت هنرجویان از موسیقی و اجرای از هنگ درام خواهد شد. در نتیجه در راه آموزش هنگ درام، یکی از بهترین و حرفه ای ترین روش ها، کلاس های گروهی و ورکشاپ ها هستند. ورکشاپ آموزش هنگ درام در هر سطح، در 4 جلسه سه ساعته برگزار می شود. این جلسات در سالن تجمعات آموزشگاه در شعبه اشرفی برگزار می شود. این کلاس ها به صورت دو هفته یک بار و در روزهای پایانی هفته برگزار می شود.

آموزشگاه هنگ درام در غرب تهران

اعطای مدرک معتبر پایان دوره

یکی از مهمترین دغدغه های علاقمندان به یادگیری و آموزش موسیقی، دریافت مدرک معتبر بعد از پایان دوره آموزشی است. آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان در ورکشاپ های آموزش هنگ درام، این موضوع را برای علاقمندان حل کرده است. شما با شرکت در ورکشاپ های آموزشی هنگ درام در هر سطح و با هر پیشینه آموزشی، آموزش هایی اصولی، صحیح و علمی خواهید دید که در نهایت با دریافت مدرک و تاییدیه معتبر، بر این توانایی شما صحه گذاشته خواهد شد.

این تاییدیه به زبان انگلیسی و با مهر و امضای مدیریت آموزشگاه استاد عرفان نادریان به شما اعطا خواهد شد. علاوه بر این، این مدرک پایان دوره، دارای تاییدیه دیجیتالی است. در نتیجه شما در هر نقطه از این جهان که باشید، با اسکن کردن این تاییدیه اصالت مدرک شما احراز خواهد شد.

اردو یک روزه آموزش هنگ درام

اردوی یک روزه طبیعت نوازی هنگ درام

در انتهای دوره ورکشاپ هنگ درام، هنرجویان و اعضای گروه، به یک اردوی یک روزه طبیعت گردی می روند. هدف از این اردوف اجرای گروهی هنگ درام در طبیعت و ایجاد رابطه صمیمی و دوستی میان اعضای گروه و کلاس های ورکشاپ هنگدرام است. هنرآموزان در این برنامه فرهنگی تفریحی، هنر خود را در یک اجرای زیبا در طبیعت به نمایش گذاشته و با یکدیگر به اجرای گروه هنگ درام می پردازند. در این اردو علاوه بر لذت بردن از حضور در طبیعت، رفاقت و صمیمیت با یکدیگر و شرکت در یک رویداد فرهنگی هنری، توانایی هایی که د طول دوره آموخته اند را محک می زنن و از هنر خود لذت می برند.

دوستان و همراهانی که در این گروه ها با یکدیگر به صمیمیت و دوستی دست پیدا می کنند، در بسیاری از مواقع تا مدت زیادی با یکدیگر دوست بوده و به جهت داشتن اشتراکی بسیار زیبا و مقدس به نام هنر، این دوستی و صمیمیت مستحکم و قوی میماند.

کلاس های خصوصی هنگ درام

کلاس خصوصی آموزش هنگ درام

علاوه بر ورکشاپ ها و کلاس های گروهی هنگ درام، آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان به برگزاری کلاس های خصوصی این ساز جذاب و دوست داشتنی نیز می پردازد. این کلاس ها در هر دو شعبه آموزشگاه (جنت آباد و اشرفی اصفهانی) برگزار می شود. علاقمندان به ساز هنگ درام، می توانند با شرکت در این کلاس ها، به شیوه ی آموزش خصوصی به یادگیری ساز هنگ درام بپردازند. این کلاس ها با بالاترین سطح استاندارد و به شکل مبتنی بر نت برگزار می شود.

برخی هنرجویان نیز مایلند تا مسیر آموزش خود را به شکل ترکیبی از هر دو شکل گروهی و خصوصی آموزش هنگ درام ترسیم نند. در این شیوه، بعد از گذراندن دوره مقدماتی ورکشاپ، به کلاس های خصوصی آمده و ادامه مسیر خود را در این کلاس ها سپری می کنند. لازم به توضیح است که همه ی کلاس ها تحت نظر برترین ااتید هنگ درام کشور و با نظارت مستقیم استاد عرفان نادریان مدیریت آموزشگاه برگزار می شود.

تماس با ما

اگر شما هم علاقمند به یادگیری از هنگ درام هستید، می توانید سوالات خود را از کارشناسان ما بپرسید. همچنین برای رزرو وقت مشاوره رایگان با اساتید یا ثبت نام در کلاس های وکشاپ و کلاس های خصوصی هنگ درام، می توانید از طریق شماره های زیر با ما تماس بگیرید. 

44003454 | 44007226 | 44069126 | 44086551 | 44053778 | 44068638 | 0912013621

این صفحه را به اشتراک بزارید.
Share on Facebook
Share on X
Share on Telegram
Share on WhatsApp
Share on Linkdin
Share on Pinterest
نویسنده