بهترین مرکز آموزش کراتین در تهران

بهترین مرکز آموزش کراتین در تهران

بهترین مرکز آموزش کاتین در تهران

سالن زیبایی عطیه حاجی میر با همکاری آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان، اقدام به برگزاری دوره های تخصصی و فوق تخصصی کراتین، صافی و احیای مو نموده است. این دوره ها با به روز ترین متدهای روز دنیا و در بالاترین سطح استاندارد صورت می گیرد. دوره کراتین و صافی و احیایمو توسط خانم عطیه حاجی میر، دارای مدرک بین المللی کراتین و مراقبت از مو صورت می گیرد. سالن زیبایی عطیه حاجی میر سالهاست به عنوان بهترین مرکز آموزش کراتین در تهران شناخته می شود. با توجه به محدودیت تایم های آموزش، اولویت با کسانی است که زودتر اقدام به ثبت نام کنند. برای دریافت مشاوره و رزرو کلاس، از طریق اینک زیر اقدام فرمایید. 

اعطای مدرک بین المللی پایان دوره

آموزش صفر تا صد احیای مو

یکی از مهمترین عناصر زیبایی و جذابیت هر فرد، مو و سلامت آن است. موهای شما می تواند در صورت زیبا بودن و سلامت، زیبایی شما را دوچندان کند. امروزه متاسفانه روش های غیر اصولی و با مواد درجه چندم، باعث آسیب رسیدن به موهای بسیاری از زیباجویان شده است. همچنین یکی از پردرآمدترین لاین های سالن های زیبایی، لاین مراقبت، کراتین، صافی و احیای مو است. اگر به این شغل علاقمندید و قصد دارید در این زمینه به فعالیتن بپردازید، سالن زیبایی عطیه حاجی میر این امکان را برای شما فراهم آورده است. این سالن با مدیریت خانم حاجی میر، از به روز ترین و مدرن ترین روش ها برای آموزش و همچنین برای صافی و احیای مو استفاده می کند. چرا که خانم عطیه حاجی میر خود دارای معتبرترین مدرک بین المللی در این حوزه هستند. از این رو این مرکز به عنوان بهترین مرکز آموزش کراتین در تهران شناخته می شود. در ادامه، توضیحاتی درباره این مرکز و چگونگی برگزاری کلاس های آموزشی آورده شده است.

بهترین مرکز آموزش کراتین، صافی و احیای مو

آموزش کراتین مو

امروزه روش های بسیاری برای احیا، صافی و کراتین مو وجود دارد. بعضی از این روش ها اگرچه در کوتاه مدت باعث ترمیم ظاهری مو می شوند، اما در بلند مدت، باعث آسیب هاب جدی به مو می شوند و در نتیجه شما نمی توانید رضایت مشتریان خود را کسب کنید. در نتیجه استفاده از روش های استاندارد و تکنیک های صحیح، به ماندگاری کار و بیزنس شما کمک می کند. از این رو سالن زیبایی عطیه حاجی میر، شما را با بهترین روش های احسا و صافی مو آشنا می کند. به طوریکه که پس از هربار کار روی موی مشتری، نه تنها رضایت دائمی او را جلب نمایید، بلکه باعث می شود تا مشتریان دیگری نیز به همراه خود بیاورد. این تکنیک ها همگی در دوره های بین المللی با قیمت های آموزشی بسیار بالا آموزش داده می شوند. خانم عطیه حاجی میر، مدیر بهترین مرکز آموزش کراتین، این روش ها را نزد برترین اساتید آموزش دیده اند و با سالها تجربه در این زمینه، مدرسی قابل اعتماد و خوش نام در این عرصه به شمار می روند. به طوریکه شما می توانید اطمینان داشته باشید پس از پایان این دوره، می توانید به عنوان یک هنرمند تراز اول، به کار در این زمینه بپردازید. برای رزرو وقت مشاوره با خانم عطیه حاجی میر، کافیست با ما تماس بگیرید.

آموزش صفر تا صد کراتین، صافی و احیای مو

اگر حتی تا به حال هیچگونه تجربه ای برای انجام امور زیبایی و مو نداشته اید، اصلا نگران نباشید. سالن زیبایی عطیه حاجی میر می تواند در مدت کوتاهی شما را از مرحله کاملا مبتدی، به سطح پیشرفته برساند. به طوری که بتوانید بلافاصله پس از پپایان دوره و دریافت مدرک پایان دوره خود، مشغول به کار شوید. در این دوره شما کلیه موارد لازم برای صافی و احیای مو و کراتین را از صفر تا صد آموزش می بینید. همچنین آشنایی با ترمیم و کار روی انواع مختلف مو، ترمیم انواع آسیب مو و چگوگی مراقبت های بعد از کراتین. بنابراین میتدی بودن هیچ گونه مانعی برای شروع این دوره به شمار نمی رود. بلکه بتعث می شود تا بتوانید به آرامی اصول و قواعد مراقبت و احیای مو را آموزش ببینید. از این رو این مرکز، به عنوان بهترین مرکز آموزش کراتین در تهران شناخته می شود. برای اطلاع از شرایط با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس تلفنی