آموزش دف در غرب تهران

آموزش دف در غرب تهران

کلاس آموزش دف در غرب تهران

آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان، مرکز برگزار کننده کلاس آموزش دف در غرب تهران است. کلاس های آموزش دف با بالاترین کیفیت و بیشترین بازدهی ممکن برگزار می شود. به دلیل اینکه اولا استاد آموزش دف در آموزشگاه از بهترین اساتید این ساز در تهران و بویژه غرب تهران هستند. ثانیا متد آموزشی دف اصولی ترین متد آموزشی این ساز است. با این توضیح که متد آموزشی برای هر سن متفاوت و متناسب با آن سن است. در ادامه، توضیحاتی در باره کلاس آموزش دف آمده است. 

مشاوره با استاد

مشاوره رایگان با استاد جهت پاسخ به سوالات شما درباره کلاس آموزش دف در غرب تهران

ثبت نام

ثبت نام در کلاس آموزش دف و شروع کلاس های آموزشی شما با هماهنگی آموزشگاه

تماس با ما

تماس تلفنی با آموزشگاه یا دسترسی به آدرس، لوکیشن و شبکه های اجتماعی آموزشگاه

ویژگی های کلاس آموزش دف در غرب تهران

مدرس: استاد ارسلان خواجه میری

مدرس کلاس های آموزش دف، استاد ارسلان خواجه میری هستند.ایشان دارای مدرک کارشناسی موسیقی از دانشگاه بوده و از برترین مدرسین ساز دف هستند. استاد خواجه میری علاوه بر ساز دف، به کلیه سازهای کوبه ای از جمله تمبک، هنگ درام، کاخن و … مسلط می باشند. برای آشنایی با رزومه و بیوگرافی کامل استاد، روی آیکن زیر کلیک کنید.

کلاس آموزش هنگ درام غرب تهران
کلاس دف در غرب تهران
دف غرب تهران

آموزش دف با متدهای اصولی

کلاس های آموزش دف در غرب تهران در آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان، با اصولی ترین روش های این ساز برگزار می شود. اما دقیقا مقصود از متدهای اصولی چیست؟
متد های اصولی، روش هایی هستند که اولاً بر پایه تئوری موسیقی یعنی همان نت های موسیقی هستند. درمورد سازهای کوبه ای، دیرند یا همان ارزش زمانی مهمترین بخش تئوری موسیقی به حساب می آید. ثانیاً در یک متد اصولی، آموزش به صورت گام به گام و بر پایه تکنیک های آن ساز صورت می گیرد. تا جایی که مجموع این تکنیک ها، هنرجو را تبدیل به یک نوازنده ماهر و در نهایت به یک استاد موسیقی کند. همچنین یک متد اصولی، معمولاً به وسیله یکی از بزرگان و اساتید کارآزموده و به نام آن ساز طراحی و تنظیم شده است.

آموزش در کوتاه ترین زمان

اگرچه عجله در امر آموزش، یکی از آفت های آن به حساب می آید، اما طولانی شدن بیش از حد مسیر نیز بسیار مضر است. چرا که اولا باعث فرسایشی شدن فرایند آموزش می شود. ثانیا هنرجویان را دلسرد و دلزده می کند. حتی ممکن است هنرجو احساس کند توانایی کمی در آموزش دارد. در نتیجه کلاس های آموزش دف در غرب تهران در آموزشگاه، به شکلی طراحی شده است که در کنار اصولی بودن، ویژگی های یک کلاس چابک و دارای ریتم پویا را داشته باشد. در نتیجه تا حد ممکن در زمان و هزینه هنرجویان صرفه جویی خواهد شد.

سایر دوره های آموزشی سازهای ایرانی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس تلفنی