کلاس آموزش ویولن در غرب تهران

کلاس آموزش ویولن در غرب تهران

کلاس آموزش ویولن در غرب تهران

آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان، برگزار کننده تخصصی ترین کلاس آموزش ویولن در غرب تهران، در کنار شما علاقمندان به این ساز است. دوره آموزش ویولن در آموزشگاه، با استفاده از برترین متدهای آموزشی و بزرگترین اساتید ویولن کشور برگزار می شود. اساتید پیشکسوت و یا دارای تحصیلات و تالیفات در خصوص ساز ویولن.

مدرسین ساز ویولن در آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان، استاد حسین طیبی و استاد الهام آرمیده هستند. در ادامه، ویژگی های این کلاس ها و خلاصه ای از سوابق اساتید آورده شده است. برای آشنایی با رزومه هر استاد، روی نام ایشان کلیک کنید.

برای مشاهده برنامه هفتگی کلاس ها، به صفحه دپارتمان آموزشی آموزشگاه مراجعه فرمایید.

مشاوره با اساتید

مشاوره رایگان با اساتید کلاس آموزش ویولن در غرب تهران و پاسخگویی به سوالات و ابهامات احتمالی شما. برای رزرو وقت مشاوره، روی لینک بالا کلیک کنید.

ثبت نام

اگر نیازی به جلسه مشاوره ندارید، می توانید مستقیما در کلاس آموزش ویولن ثبت نام فرمایید. برای این منظور، روی لینک کلیک کنید و فرم مربوطه را پر کنید.

تماس با ما

از طریق لینک بالا، می توانید وارد صفحه تماس با ما شوید. جهت دسترسی به شماره های تماس آموزشگاه، نشانی و لوکیشن و آدرس شبکه های اجتماعی.

تخصصی ترین کلاس آموزش ویولن در غرب تهران

Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019

کلاس های ویولن در آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان، تخصصی ترین و حرفه ای ترین دوره نه تنها در غرب تهران، بلکه در کل تهران است. چرا که برترین اساتید و بهترین متدهای آموزشی را به کار برده ایم. علاوه بر آن، کلاس های ویولن با امکانات کامل و به همراه دوره های گروه نوازی برگزار می شود.

استفاده از متدهای اصولی

اساتید ویولن آموزشگاه دارای تحصیلات، تالیفات و تجربه های درخشان در خصوص ویولن هستند. در نتیجه متدهای آموزشی در آموزشگاه کاملاً اصولی و منطبق بر تئوری موسیقی است. در این روش ها، علاوه بر اینکه هنرجویان نت ها را به خوبی فرا می گیرند، گوش موسیقی آنها نیز تقویت می شود. به طوریکه به راحتی زیر و بمی نت ها را تشخیص خواهند داد. چراکه ساز ویولن، تا حد زیادی به گوش موسیقی نوازنده بستگی دارد. این فرایند توسط تکنیک های سلفژ و تربیت شنوایی در حرفه ای ترین کلاس آموزش ویولن در غرب تهران صورت می گیرد. علاوه بر آن آ»وزش ارزش زمانی نت ها، گام ها و سایر الفبای موسیقی در دستور کار کلاس آموزش ویولن قرار دارد.

آموزشگاه ویولن در تهران
استاد حسین طیبی، استاد ویولن آموزشگاه در کنار مرحوم هایده
بهترین استاد ویولن در تهران
استاد حسین طیبی در کنار استاد وحید طیبی و استاد ایرج خواجه امیری

اساتید آموزش ویولن در غرب تهران

این موضوع که استاد خوب بخش مهمی از فرایند یادگیری هر مهارتی است، بر کسی پوشیده نیست. اساتید کلاس آموزش ویولن در غرب تهران در آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان، از برترین اساتید این ساز هستند. اسن اساتید عبارتند از:

استاد حسین طیبی

استاد حسین طیبی، از بزرگان و پیشکسوتان موسیقی کشورمان هستند. ایشان دارای سابقه همکاری با بزرگان و هنرمندان نام آشنای موسیقی کشور هستند. از هنرمندانی همچون گلپا، ایرج، هایده، مهستی، معین و بسیاری از هنرمندان دیگر. برای آشنایی با رزومه و سوابق هنری استاد، روی نام استاد کلیک کنید.
استاد حسین طیبی همچنین پدر استاد وحید طیبی، مدرس سازهای سنتور، قانون و تمبک آموزشگاه هستند.

استاد الهام آرمیده

دیگر استاد کلاس آموزش ویولن در غرب تهران، استاد الهام آرمیده هستند. ایشان دارای تحصیلات دانشگاهی در زمینه موسیقی می باشند. علاوه بر آن، با همکاری استاد طیبی، به تالیف کتب متعدد آموزش ویولن پرداخته اند. استاد الهام آرمیده، ویولن را در سبک های ایرانی و کلاسیک تدریس می کنند. برای شنایی بیشتر با استاد، روی نام ایشان کلیک کنید.

تالیفات اساتید ویولن آموزشگاه

از جمله تالیفات  استاد آرمیده و استاد حسین طیبی می توان به مجموعه سه جلدی سارنگ و کتاب ارزشمند ردیف سوم صبا اشاره کرد. این کتاب ها، امروزه مرجع بسیاری از اساتید موسیقی و ویولن برای آموزش موسیقی هستند. برای تهیه این کتاب ها می توانید با ما تماس بگیرید. در ادامه، تصویر جلد این کتاب ها را ملاحظه می فرمایید.

استاد ویولن خانم در تهران
استاد حسین طیبی، استاد ویولن آموزشگاه در کنار مرحوم هایده
آموزش ویولن در تهران استاد خانم
کتاب سارنگ 1 تالیف اساتید حسین طیبی و الهام آرمیده
آموزش ویولن توسط بهترین استاد ویولن تهران
کتاب سارنگ 2 تتالیف اساتید حسین طیبی و الهام آرمیده
بهترین استاد آموزش ویولن در تهران
کتاب نغمه سارنگ تالیف اساتید حسین طیبی و الهام آرمیده
استاد ویولن خانم در تهران
ردیف سوم صبا تالیف اساتید حسین طیبی و الهام آرمیده

ویدئوی اجرای اساتید کلاس آموزش ویولن

دونوازی ویولن و تمبک توسط اساتید حسین و وحید طیبی
پخش ویدیو
دونوازی ویولن و پیانو توسط اساتید حسین طیبی و عرفان نادریان
پخش ویدیو
همنوازی اساتید الهام آرمیده، عرفان نادریان و آواز وحید طیبی
پخش ویدیو
بهترین آموزشگاه موسیقی غب تهران
از راست: استاد الهام آرمیده | استاد ارسلان خواجه میری | استاد عرفان نادریان | استاد حسین طیبی | استاد وحید طیبی | استاد امیر کریمی پور | عطیه حاجی میر (مدیریت داخلی آموزشگاه)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس تلفنی