کلاس سلفژ در غرب تهران

کلاس سلفژ در غرب تهران

Microphone 2Created with Sketch.

اگر شما هم به دنبال کلاس سلفژ با کیفیت بالا هستید، ما برای شما تخصصی ترین کلاس سلفژ در غرب تهران را فراهم آورده ایم. کلاس های سلفژ در آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان، با برترین اساتید و در سبک های مختلف و با اهداف آموزشی متفاوت برگزار می شود. در ادامه، به بررسی انواع کلاس سلفژ می پردازیم.

کلاس های سلفژ در سبک ها و با روش ها و اهداف مختلف برگزار می شود. از جمله سلفژ برای خوانندگی، سلفژ برای نوازندگی، سلفژ برای آهنگسازی و سلفژ کلاسیک.

برای بررسی تفاوت روش های مختلف سلفژ، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. اگر پرسشی درباره کلاس های سلفژ دارید، با ما تماس بگیرید.

آموزش خوانندگی

کلاس سلفژ در غرب تهران | سلفژ خوانندگی

همانطور که گفته شد، سلفژ می تواند به منظور خوانندگی یا تربیت شنوایی جهت سایر مقاصد آموزشی فراگرفته شود. منظور از سلفژ خوانندگی، نوعی کلاس سلفژ است که در آن هدف از آموزش، آمادگی فرد برای خواننده شدن است. در این نوع سلفژ، معمولاً در کنار تئوری موسیقی و تربیت شنوایی، به هنرجو روش های صداسازی و استفاده از حنجره آموزش داده می شود. به شکلی که هنرجو علاوه بر اینکه یاد میگیرد چگونه ژوست بخواند (فالش نخواند)، بتواند تکنیک های خوانندگی و آواز در سبک خود را پیاده سازی کند.

منظور از تربیت شنوایی برای خوانندگی، آمادگی حنجره برای خواندن درست از طریق شنوایی است. به عبارت دیگر از طریق تصحیح شنوایی، به حنجره کمک می شود تا نت ها و عبارت های موسیقایی به درستی خوانده (سلفژ) شوند. چراکه می دانیم حنجره اصولاً آنچه را که گوش دریافت می کند،  به صورت صدا بازتولید می کند.

کلاس سلفژ در غرب تهران

کلاس سلفژ در غرب تهران | سلفژ نوازندگی

اصولی ترین شکل یادگیری نوازندگی برای کلیه سازها، به این ترتیب است که هنرجو علاوه بر یادگیری تکنیک های ساز مربوطه، به تربیت شنوایی (سلفژ) و تئوری موسیقی نیز بپردازد. چرا که اگر هنرجو تجربه کافی برای درک زیر و بمی نت ها و همچنین ارزش زمانی نت ها را نداشته باشد، توانایی انجام نوازندگی حرفه ای و دلنشین را نخواهد داشت. به بیان دیگر، ادراک ذهنی هنرجو درباره مبانی موسیقی از جمله گام، فاصله، آکورد، ریتم و زیرایی نت ها، بهترین راهنمای او برای رسیدن به مرحله ای از نوازندگی است که به آن “ویرتوئوز” (نابغه موسیقی) می گویند. 

کلاس سلفژ برای نوازندگی در آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان برگزار می شود. این کلاس که تخصصی ترین کلاس سلفژ در غرب تهران است، به منظور تربیت شنوایی و ادراک موسیقی برای نوازندگی نیز برگزار می شود.

کلاس سلفژ آهنگسازی

بدون تردید یکی از مهمترین دروس پایه برای آهنگسازی درس سلفژ و تربیت شنوایی است. در کلیه دانشگاه ها و مراکز آکادمیک آموزش آهنگسازی، هم برای آزمون ورودی و هم برای مواد درسی، سلفژ از مهمترین عناوین به شمار می رود. چرا که درک درست از عناصر مختلف موسیقی و شناخت ادراکی ارتباط میان نت ها، جز از طریق سلفژ میسر نخواهد بود. 

آموزشگاه موسیقی عرفان نادریان، اولین برگزار کننده کلاس سلفژ آهنگسازی در غرب تهران است. سلفژ آهنگسازی از طریق کتاب های “A New Approach to Sight Singing” و “آموزش ریتم های کاربردی اثر فونتن” آموزش داده می شود. مدرس این کلاس ها استاد عرفان نادریان، مدیریت آموزشگاه و کارشناس ارشد موسیقی از دانشکاه هنر تهران هستند.

آموزش آهنگسازی

جهت ثبت نام یا دریافت وقت مشاوره، با ما تماس بگیرید.

برخی از دیگر دوره های آموزشی آموزشگاه

کلاس آموزش گیتار در غرب تهران

کلاس آموزش پیانو در غرب تهران

کلاس آموزش آهنگسازی در غرب تهران

کلاس آموزش ویولن در غرب تهران

کلاس آموزش سنتور در غرب تهران

کلاس آموزش تارو سه تار در غرب تهران

کلاس آموزش قانون در غرب تهران

کلاس آموزش تئوری موسیقی در غرب تهران

کلاس آموزش دف در غرب تهران

کلاس آموزش تمبک در غرب تهران

کلاس آموزش کاخن در غرب تهران

کلاس آموزش هنگ درام در غرب تهران

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس تلفنی